338 sidor

Det är inte det lättaste att sitta ner och lära sig plugga igen, varför slutade man? El det har jag ifs en väldigt bra förklaring till, till varför just jag slutade. Den erfarenheten och allt jag kan jämföra, reflektera över nu när jag läser skulle jag aldrig kunnat ha gjort utan mina resor och erfarenheter inom äldrevården! Så jag är glad att jag tog ett avbrott och gav mig själv dessa erfarenheter. Men det är ingen snack om att man är ovan i kläderna.

Första dagen på distans idag skulle man ju kunna säga, inga föreläsningar man har en hel del plugg som ska göras, 338 sidor att läsa, 2 föreläsningar och massa mera. Man blir helt snurrig i huvudet, håller på att somnar med jämna mellanrum haha. Men nu har jag hoppas runt och städat lite så ska sätta mig ner igen och läsa lite mera. Sen ska jag nog ta mig till gymmet för att hitta lite energi där, kanske går bättre om man fått igång kroppen ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0