Skolstart!

Första dagen i skolan är nu avklarad, kände mig borta i början innan man började hitta på lite andra blivande sjuksyrror! Det var iaf väldigt trevligt att träffa lite nytt folk och få veta mera om utbilldningen! Mycket information att ta in men det börjar lägga sig lite. Tar nog någon vecka att komma in i det men det kommer. Känns iaf  bra efter första dagen, nu väntar tre år på Dalarnashögskola!

Var hemma runt tre efter att ha hälsat på Richard på Siba, hittade en skrivare jag ska köpa, det kan behövas nu när jag ska plugga. Redan blev det förberedning av mat, åkte ner till gymmet och gjorde sedan klart maten. Dock är Richard fortfarande inte hemma, trodde han skulle hinna hem så vi kunde äta tillsammans men min mat ligger redan i magen så han får väl äta själv då. Blev iaf klyftpotatis, morötter och lök i ugnen men kyckling inlindat i bacon fylld med färskost och lök. MUMS ingen student mat här inte haha, inte speciellt dyrt om man handlar smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0