Effektiv tjej

Inatt kände jag verkligen av att det saknades nikotin i min kropp, dock åt det posetiva. Folk påstår att de brustit i gråt helt utan anledning och verkligen inte kunnat sluta när de har vant sig av med nikotin men jag har fått skratt anfall hela natten. Har skrattat så jag har suttit dubbelvikt helt utan anledning och verkligen inte kunnat sluta. Skrattat helt hysteriskt verkligen haha, men det känns ju bra att jag skrattar och inte gråter iaf haha.

Har även varit mer effektiv idag än jag brukar när jag jobbar natt. Vaknade till och drack kaffe plus frukost på bara en timme, det är nog rekord för mig. Tog en promenad och handlade lite middag, diskat, bäddat rent i sängen och nu är det laga middag, matlårda och duscha som står på planeringen!!!

I vanliga fall hinner jag vakna på tre timmar, släppa in mig i duschen och göra matlårda i ren panik innan jag ska till jobbet, så måste säga att jag har gjort en hel del mer idag, har till och med kläder på mig!!!!!! Det hör inte till vanligheten denna tid på dygnet;P

Nu ska jag laga middag till älsklingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0