Jobb!

Snart går jag på en ny jobbrunda. Fyra nätter en natt ledig och sen en till, ska bli skönt att jobba lite igen efter en ledighet med massa slappande och njutning!! Haft en rätt full dag och en jobbig natt som var så är rätt trött redan, men mängder av kaffe har det blivit idag och mer kommer det bli inatt. Har igen gjort iordning mat för i natt och nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem så jag får en puss innan jag måste åka iväg. Är lite ledsen över att sverige spelar match i morgon kl 13,00, jag sover ju då och kommer aldrig orkar upp för att se den men vill väldigt gärna se den. Men men sånt är livet, skulle ju vara perfekt om det började 16,00, utmärkt syselsättning efter en natts jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0