Ledig!

Nu är det ledighet som gäller och jag ska njuta till fullo så länge den håller i sig;P Ikväll blir det vin med Sandra och Monica, fira tenta resultatet och Monica som fyllt år!! Kommer bli en jätte mysig kväll med tjejerna! Fredag bär det av till Enviken där första delen av ledigheten kommer tillbringas. Mamma har fyllt år så vi ska fira henne lite, grillat och massa mys, lördag är det Enviksdagen och pappa ska ha "uppvisning" med brandkåren, vilket jag givitvis måste se!! Söndag är jag tillbaka i stan och ska ha en heldag med min sötnos, var ett tag sen vi hade tid för varandra nu. Funderar på att visa honom Sågmyra, han har aldrig varit ut dit och det är faktist otroligt vackert, och de påstår att fiket ska vara riktigt bra, så hoppas på fint väder så man kan sitta ute och njuta!!
Sen på måndag kväll börjar jag jobba igen så det kommer gå fort haha.

Tentan gick föresten toppen! Inte hämtat ut den än men fick G på båda delarna, så himla skönt. Nu väntar jag bara på omtentans resultat som kommer på måndag, hoppas, hoppas, hoppas på ett G där också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0