Lycklig tjej!

Jag är så otroligt lycklig, lyckligast i världen! Jag har en sån bra känsla i kroppen och haft det i flera dagar, är helt varm inombords, varm och lycklig, full av kärlek. Går runt med ett leende på läpparna och bara njuter av livet som det är. Fått massor av energi, vill bara springa ett varv runt jorden och skrika ut hur lycklig jag är. Denna känsla ska jag komma ihåg i tunga tider, lycka finns faktist.

Jag klarar mig utmärkt utan snus, såklart är jag sugen ibland, men jag klarar mig lixom fint utan. Vilket även det är en underbar känsla, fri som en fågel!!
Vaknade dock med en sjuk huvudvärk, min kropp saknar nikotinet mer än jag gör;P Men det börjar gå över nu 4 timmar senare;P

Fick ett ryck för en timme sen, Richard åkte nämligen ut och fiskade direkt efter jobbet, och jag fick för mig att min hall var en aning tråkig, och vårt fotoprojekt inte kommer någonstans. Så jag började byta plats på saker, insåg att det funkade, släppade in en byrå i halen, satt upp ,lite tyg på väggen, dukar, mattor och städade så nu är den jätte mysig helt plötsligt!!! Richard kommer få en chock när han kommer hem ikväll/natt. Ska se om jag kan lyckas få upp en bild här kanske om jag hinner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0