Surpuppa

Idag har jag inte sovit bra, inte alls faktist. Först vaknade jag vid 10 för att gå på toa, sen vaknade jag strax före 12 och trodde klockan var 16,00, drog ur öronpropparna och var påväg upp. Då kommer Richard in och säger att klockan är bara 12 haha. Efter det har jag sovit mellan 15-30 min mellan alla 100 gånger jag kollat på klockan. Och när jag sovit dåligt, vilket humör är jag då på när jag vaknar? Hmm ja just det väldigt VÄLDIGT dåligt humör. Råge på allt är Richard inte hemma, och på toppen har han skrivit en lapp. Han och Magnus är ute och fiskar, kommer inte hinna hem med bilen innan jag åker, får man bli arg? Jag ska ha bilen till jobbet ikväll, och det finns ingen motagning där de är. Jag tänker inte köra Magnus bil till jobbet när jag ska ha en till med mig i bilen, aldrig. Vrång och sur är precis vad jag är, och igentligen finns det ingen anledning utan jag är bara fjollig.
Ville bara ha kaffe på sängen, mat lagad och lite mys i soffan idag när han är ledig för första gången på evigheter. Kunde de inte ha fiskat tidigare på dagen så jag också fick min del? Nu ska jag sluta vara grinig och göra något vettigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0