Utmaning

Jag håller på med operation sluta snusa. Har börjat med nikotinfritt och högst 3 vanliga om dagen, el dygnet kanske man ska säga nu när jag jobbar natt. Men jag har lyckas hållt mig till två om dagen vilket jag är sjukt stolt över. Men det är inte lätt allltså, inte försöka äta ihäl mig av allt annat onyttigt bara för att ha något i munnen, då måste jag ju snart sluta äta godis också. Men en sak som jag skulle vilja börja med igen, en helt vanlig hedelig promenad, har lixom slutat med det sen Malin flyttade, så himla elakt av henne;P. Men det är väl inte så drygt att komma ut på en lite promenix om dagen, det är väl jätte skönt? Kanske på morgonen efter jobbet? En 20 min bara, en snabb vända, det borde göra hela sluta snusa grejen enkelare. Hmm jag ska funderar på saken ett tag till innan jag bestämmer mig för att börja promenera;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0