Enviken!

Jag har haft det jätte bra, åkte till Enviken i går vid 1 tiden för att mysa med päronen och äta gott! Var så himla skönt att bara vara där och njuta även om vädret inte var toppen men var skönt iaf. Han med lite plugg också innan det blev jobb. Det var en väldigt lugn natt på jobbet så jag kan med lite plugg där också.

eftersom det skulle bli himla fint väder idag bestämde jag mig för att bara sova 4 timmar så jag kunde upp och sola med mamma när jag ändå var i enviken. Och vilken underbar dag det blev, sov som en ängel men var däremot svårt att vakna sen, var lagomt glad på min mobil när den ringde haha. Men efter nån timme i solen började jag bli en aning röd så gav upp och ut lunch istället innan jag tog bilen hem. Deckade i sängen tills Richard kom hem, blev en promenad och lite glass och absolut inget mera. latdag kan man lungt säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0