Första natten gjord!

Första natten är avklarad och nu bara tre kvar. Allt löste sig jätte bra igår, förutom att jag han ut till bilen innan jag kom på att jag hade glömt fotbolls skorna, då var det bara att vända och hämta dem. När jag väl satt i bilen kom jag på att jag hade glömt vattenflaskan, men orkade verkligen inte springa in igen. Så jag åkte till Siba, lämnade sakerna till Richard och gick in på intersport och köpte en till vattenflaska, köpt två på en vecka nu haha.

Matchen gick jätte bra, stod 1-0 efter första halvlak, jag klev av för att åka till jobbet och Maria tog över. Härligt med tre nya pinnar, hoppas på tre till på måndag!! Då är jag ledig och kan spela hela.
Natten gick också jätte bra, ny och fin bil, trevlig arbetskamrat och så himla skönt att det är så ljust hela dygnet, underbart. Dock när jag kom hem så hade jag ont i halsen, blev värrre och värre och vaknade vid två av att jag hade så ont. Försökt kurera mig hela dagen men har fortfarande ont. Ska väl försöka sova extra länge i morgon se om det hjälper. Vill ju inte vara sjuk på måndag när vi har vår sista match, vill ju vara med och spela. Skönt att ha kommit igång med jobbet iaf, tröts förkyllningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0