Första natten på sommarjobbet!

Idag är mitt sommarlov över och jag ska börja jobba ikväll. Min sötnos gav mig sovmorgon idag, förhoppningsvis räcker den sömnen för att jag ska orka hålla mig vaken hela natten för dagen är rätt full med aktiviteter så kommer inte hinna sova mera. Ska klä på mig nu och sen åka ner till stan, behöver inhandla lite saker och sen ska jag på synundersökning och försöka hitta nya glasögon. Jag både älskar och hatar att skaffa nya glasögon, det är roligt men så himla svårt. specielt när man inte har en budget som är särskillt bra. Men Det kommer nog gå bra iaf. Måste ha lite mat inför nattens jobb, öronproppar och ögonbindel el vad det heter så jag kan sova i morgon. Måste även ha lite tejp inför matchen ikväll. För kl 17,45 ska jag befinna mig i Bjurs för att spela första halvlek innan jag måste bege mig till jobbet, så Maria får ta över och stå andra!! Men jag tror laget kommer sköta sig jätte bra idag!! Ska hålla tummarna tills de har spelat klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0