fotbollsträning

Skit, det är både en sjukt skön dag idag och en otroligt plågsam dag.
Jag var på fotbolls träning i tisdags, ÅHH det roligaste jag har gjort på väldigt, väldigt länge. Så himla roligt att stå där igen och bara leva i nuet, och bara köra. Dock kan jag ångra mig idag att jag fortfarande inte lärt mig att ta det lugnt. Knäna håller, inga problem än så länge men min kropp, träningsvärk är nog bara förnamnat, jag kan knappt ta mig framåt. Så sjukt jävla ont, men jag vet ju om det, jag har inte tränat fotboll på allvar på 3 år, 3 år och jag har gjort några försök tidigare och jag var ju att kroppen får ont. Om man går på gymmet el ett pass så får man träningsvärk i nån muskelgrupp men målvakts träning när man inte alls rört på sig, fan vad ont i hela kroppen det gör haha. Man anväder ju verkligen varje lite muskel man har, och jag lovar att jag känner muskler jag glömt bort haha. Hela min nacke är helt körd, har hur många olika muskler som helst där, haha helt sjukt.

Men jag ska försöka röra lite på mig idag för att få loss lite smärta, sen förhoppningsvis träning ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0