Glad tjej

Idag är det en bra dag!! HEYYY
Jag har gjort min näst sista tenta före det blir sommarlov! Och jag hade en jätte bra känsla efteråt, eller såklart man har fel på något men inget jag absolut inte kunde iaf. Och för 1 min sedan fick jag resultatet ifrån förra tentan och jag fick vg på första området, g på andra och underkänt på det område jag viste att jag skulle få göra om. Men är glad, glad, glad. Om det gick så bra på en tenta jag var så sjukt nervös över för att mitt liv var ett kaos och jag inte hade kunnat koncentrera mig på plugget. Så borde jag verkligen klara den här om de inte är jätte dumma emot mig vill säga haha.

Nu blir det vin en senare ett glas på krogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0