Ledig

Nu har jag avklarat mina fyra första nätter denna sommar och många fler kommer det bli! Det har varit jätte skönt att få börja jobba igen, har njutit av det! Dock är jag sjuk el sjukt allergisk så har varit lite smått jobbigt, speciellt idag eftersom jag knappt sovit något. kommer sova gott inatt!! Men nu är det lite ledighet som står på schemat! Går på igen på fredag kväll så har massa dagars ledigt! I morgon ska jag hem till Sandra, de har flyttat in i nya lägenheten så måste ju kolla in den!! Sen har jag match på kvällen så det kommer bli en mycket bra dag. Tisdag och torsdag har jag träning annars är jag rätt fri alla dagarna! Får se vad Falun har att erbjuda!

Midsommar då, ja som sagt så jobbade jag, men han upp till Sörskog en vända igår för att fira lite med familj och vänner, det var mycket trevligt och välbehövligt!! Hade en jätte trevligt eftermiddag innan jag åkte till jobbet!!! Nu är det tvätt och tv tittade som gäller denna kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0