Måndag

Igår blev det en storstädning, hela lägenheten fick sig en omgång, han även tvätta 5 maskiner. Tvättade till och med duschdraperit, sånt som borde göras men aldrig blir av. Blev även städning av annat som borde göras men aldrig blir av, allt det finns skåpdörrar för blir aldrig av haha. Men nu är det rent och fint, så himla skönt. Dock blev det inge plugg så det finns en hel del att göra idag, men nu kan jag sitta i lugn och ro och plugga när det är rent och fint omkring mig!!

Blev även en 30 mins promenad, så himla skönt men jag har så svårt att ta mig ut, vet inte varför. Körde även en hel del styrka efteråt, vilken var sjukt skönt, men snacka om träningsvärk idag haha. Men värre blir det om jag tar mig iväg på fotboll så småning om. Dock är ju alla mina saker helt försvunna, så himla skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0