Match= tre pinnar

Jag är lite öm i kroppen efter gårdagens match, men vi fick tre pinnar iaf och det är det viktigaste. Var okej motstånd och när vi blev lite förvirrade ryckte de upp sig så var lite spännande där ett tag men vi tog hem det med 5-2. Var otroligt roligt match att spela, förut har jag inte blivit testad alls, men denna gång fick jag lite adrenalin iaf!!! Saknat den känslan!! Dock håller inte mitt knä för utsparkar, vilket jag helt hade glömt bort, men nu är det sommar uppehåll och jag har chansen att träna upp knät en aning så kanske jag håller nästa omgång av matcher!!! Dock har min arbåge en mindre bra dag, fick en smäll, vet inte riktigt när och hur, men har svårt att räta ut armen och vrida den, men blir nog bra med lite vila.

min kropp behöver verkligen vila pga förkyllningen, match och 4 nätters jobb gör vist inte en frisk. Sov 12 timmar inatt, var helt död, tror det var vad min kropp behövde. har legat i sägen sen jag vaknade och ska ligga kvar ett tag till så kanske kroppen piggnar i till slut, synd att det är så fint väder när jag är sjuk dock, men ska ta mig en promenad snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0