söndag= städning och tvätt

Nu är dagens måsten gjorde och kl är 13,40, det känns otroligt skönt. Han till och med med en riktigt lång sovmorgon, tror min kropp var lite slut efter veckans träning och match, rivstart kallar jag det. Men nu är lägenheten ren och fin igen, fotbolls sakerna är tvättade, blev lite renare iaf men gott luktar de aldrig haha.
Nu ska jag bara njuta av lite ledig utan några måsten tills Richard kommer hem ifrån jobbet, ska nog ta upp stickningen lite! Avslappnande och skönt!

Igår gjorde jag premiär i Bjursås,jag hade tur och fick en mjukstart vilken jag verkligen behövde. vi vann med 9-1 och laget gjorde en lysande insatts. Dock har målet gått igenom mitt huvud sådär miljoner gånger i natt och gett mig en orolig natt. Finns mycket kvar att lära innan jag är nog bra att stå igentligen, men klart man stället upp om de behöver en målvakt. Ska ta och träna lite på just den situationen på tisdag så jag kommer in i gamla vanliga rytmen, så fixar det nog till sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0