Underbar tisdag!

Jag hade en otroligt bra dag igår, är så himla glad över att Elina är tillbaka i stan!! Började dagen med en föreläsning, tog en vända på stan för att hitta något nytt, de behövs verkligen i min garderob, har inte shoppat på sjukt länge. Styrde sedan upp till skolan för att hämta min tenta (som inte hade kommit in) och låna en bok, skriva ut och plugga. Styrde hemåt när Sandra inte dök upp och satt min på gräsmattan och pluggade. Fyttade in i soffan och pluggade fram till 19 då min sötnos Elina kom förbi!!! Vi myste med te, kollade indien bilder och hade myspys. Sedan hämtade vi en av hennes vänner, köpte chips och lättöl och myste till Sveriges match! De åkte vid 22 tiden och konstigt nog var jag sjukt pluggsugen så tog fram bökerna igen och pluggade en timme till haha. Fick mycket gjort samtidigt som jag har umgås med min kära vän! Underbar dag! Idag blir det skolan med sandra och sen blir det nog mys med vänner ikväll igen!! Toppen vecka kan det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0