Arbetet är nu klart!

Sitter nu hos bror och har kollat på skidor! Vi är klara med vårt arbete nu!!! Så himla skönt, en väldigt bra känsla i kroppen kan jag lova! Nu blir det till att plugga hela helgen, på måndag ska jag kunna allt så jag utan problem kan stå och snacka inför alla i seminariegruppen, ser verkligen fram emot det!!!

När jag väntade på bussen gick jag in och kollade på en klocka, Richard påstod att det var rea och vist var det de. Hittade en jätte fin klocka som det var halva priset på, kostade ifrån början 1300 kr och nu är den min!!! Jag har nog bara ägt en klocka tidigare i mitt liv, ska nu försöka vänja mig att använda den. Men fin är det iaf! Jätte enkel och snygg! Richard står just nu och kollar efter en men han kan ju aldrig bestämma sig så han köper säkert ingen iaf haha. Min bror blev sugen på klockan jag har köpt haha, så han kanske också ska ner och köpa en!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0