Body combat

Skit vilket träningspass det blev, så sjukt jobbigt men otroligt roligt. Jag och Sandra var helt slut, pustade och stönade, försökte hänga med så gott det gick, men om vi ger det några gånger så kan vi nog det hära snart. Det var body combat vi gick på denna gång och det kommer jag gå på flera gånger. Men jag var verkligen genomblött, min kondis finns verkligen inte men det ska det bli ändring på. Om jag kommer upp ur sängen i morgon blir det en morgon promenad kl 8,15, men bara om jag kommer upp haha, kommer ha sjukt med träningsvärk. Men det kan det vara värt, känns som om jag tappade 10 kg under passets gång.

Nu sitter jag och smaskar på frukt och grönsaker, istället för godis! Jag börjar närma mig mina jeans tror jag! Känns som om jag kommer fixa det om jag forsätter med de här vanorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0