Bråkat med bilen

Fy sjutton, lånade Magnus bil för att panta hans flaskor och burkar, en MASSA. Vägen dit gick ju jätte bra dock är jag och hand bil inte särskillt bra vänner, han har larm på sin bil och jag fattar verkligen inte. Som vanligt gick larmet när jag skulle åka hem igen, och jag vet ju inte hur man får av det, efter två samtal till magnus fick jag äntligen av det, alla trodde väl jag hade snott sen el något, men aja. Jag är glad över att åka buss nu för tiden;P

Har även sett på föreläsningen och bestämmt med Sandra att det blir träning ikväll, SÅ skönt, nu ska jag verkligen komma igång. Mina jeans här kommer jag! Haha så himla glad, och vädret, ja snälla gud låt detta väder hålla i sig. Jag är till och med glad över att bli genomblöt om fötterna  så fort man går någon stans! Herre gud brukar bara vansinig! Men det kommer säkert ett snöoväder till, det skulle inte förvånna mig men jag vill verkligen inte ha mera snö nu, det räcker gott och väl för denna vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0