Brand i herrhagen

Vilken jäkla dag alltså! Började med plugg på stan med Sandra mellan 10 till 18, en vända på systemet och sedan bussen hem. Bestämde med bror att jag skulle komma upp till honom när jag kom hem men bussen han inte mera än åka innan en polisbil körde om bussen och min bror ringde. Då brinner det i hans hus så alla fick lov att utrymma alla lägenheter. Han skulle traska hem till mig och när jag kom av bussen var det fullt pådrag i herrhagen kan jag lova. Massor med brandbilar, ambulanser och polisbilar. Bran i en lägenhet på andra våningen. Efter många om och men fick vi lämna namn och mobilnummer och de skulle höra av sig när det visste mera.

Det blev middag och mys hos mig tills 21,30 då de ringde och ville att vi skulle kolla lägenheten ifall det luktade rök, men det var inte så farligt så han får sova i lägenheten inatt. Men trappuppgången luktade inte gott alltså även om de var i full gång med skurning med MASSOR av rengöringsmedel. Men det gick ju fint iaf, den lägenheten som de bran i var totalförstörd och två riktigt rökskadade men som tur var gick det bra med Magnus lägenhet iaf, annars skulle jag ha fått besök inatt.

Städningen som skulle bli av idag har inte blivit av om man säger så, inte så konstigt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0