Bruk, missbruk, beroende.

Nu är jag full av information igen, Sandra kom på att man faktist blev full (berusad) av för mycket information. Det är faktist sant, man blir helt stirrig av att lära mig så himla mycket. Vi kom till skolan runt 11,30, bokade ett rum och sen var det bara att köra. Vi har iaf skrivit klart arbetet och nu ska alla läsa igenom det så ska vi ändra i morgon så vi får ett riktigt arbete. Ska även skriva lite om de tre första punkterna som inte har med själva arbetet att göra. Dock jobbar jag ju inatt så jag ska läsa arbetet inatt och skicka mail till tjejerna i morgon när jag slutar el inatt med vad jag kommit fram till. Sen ska jag bara sova nån timme och dra ner till biblioteket för att forsätta med resten! Fredag är det finslipning och börja lära oss allt så vi kan det tills på måndag, då blir det uppdelning och förberedelser inför tisdagens redovisning.

Jag har faktist inte så nervös inför det, jag brukar inte ha något emot muntliga redovisningar så det kommer nog gå jätte bra tror jag!!! Och golvkillen har slippat klart och lagt på ett lager, blir riktigt fint! I morgon skulle han komma tidigt, så att jag kan sova sen när jag kommer hem! Han skulle komma vid 06,30-7 så skulle ha vara klart på 1 timme så det är skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0