Dåligt med motivation!

Jag saknar gårdagens motivation, har iaf kämpat mig igenom nästan allt som stod på min to do list, men det har inte gått lika enkelt som igår. Kanske pga att jag inte tog någon morgonpromenad, i morgon måste jag verkligen ut även om kroppen kommer ha ännu mera ont än idag. Men det kanske lättar lite om jag får röra på tassarna lite, man behöver ju inte gå så fort, bara man får igång hjärnan, blåsa ut lite info, haha låter ju bra när man har kämpat för att få in den. Men men det är första tenta plugget och då gör man sitt bästa, nästa gång kanske man har mer koll.

Nu ska jag iaf så småning om krypa ner i sängen och läsa några sidor till, lite mera måste jag iaf få gjort idag annars får man inte sova så är det bara.

Förresten har nog hittat den perfekta 30-års presenten till min älskling, dock är det ett tag kvar men blev så kär i denna sak så måste köpa den om möjligheten finns. Såg på en gång att detta var det perfekte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0