Det går bra idag!

Tror den dära morgonpromenaden gjorde susen faktist, har pluggat riktigt bra idag och drack min första kopp kaffe vid 11. Helt sjukt, brukar ha hunit fått i mig 3-4 koppar kaffe den tiden för att ens hålla mig vaken haha. Men nu är två kapitel lästa och det känns sjukt bra, nu ska jag ta en paus och göra min bror en tjänst sen ska jag forsätta se på patientbesöket som jag inte han klart med i torsdags och i fredags blev det ju skidspelet. Men i eftermiddag ska det bli av, var riktigt intressant och har bara ca 1,5 timme kvar på den. Hinner nog med lite träning ikväll desutom om jag forsätter i denna takt.

Älsklingen ska iväg och jobba snart, det hade jag helt glömt bort som vanligt. Så det blir en kväll själv hemma idag, vilket kanske betyder att jag får en hel del gjort om jag har tur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0