Duschad och redo!

Idag var jag faktist uppe med tuppen, tog mig ur sängen 7! Nästa bekymmer kom när jag stod framför badrummspegeln, duscha? el mössa? Hmm, varmt i duschen men skönt i soffan några extra min. Det blev en dusch iaf, när jag hade bestämt mig för mössan hittade jag den inte, så var bara att hoppa in.

Jag ska ta bussen ner på stan 08,08 och sedan ta en promenad upp med caroline! Hämta papper hos mamma påvägen och sedan är det plugg i skolan hela dagen. Och efter skolan blir det ännu mera plugg för vi har ett seminarium i morgon, ska läsa ett häfta på 32 sidor ikväll som vi ska diskutera i morgon. Lycka till till mig själv!

I morgon efter seminariumet ska vi träffas nere på stan igen för att forsätta med arbetet någon timme. Onsdag kväll går jag på natt i Grycksbo, så på torsdag tänker jag faktist sova hela dagen. Får gå upp runt 3 och börja plugga, men får ju se på onsdag kväll hur långt vi har kommit med arbetet!

Det handlar iaf om missbruk, har kollat närmare på alkoholmissbruk igår. Det är verkligen intressant med folkhälsoproblem, så som alkoholen är ju inget nytt problem, utan det har ju varit ett problem i fler hundra år, det är helt sjukt. Tror jag älskar historia också!! Men nu måste jag ta hand om mina tänder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0