En bra morgon!

Har haft en mysig morgon, hade klockan på 08,00! Gick upp och satt på kaffe och gjorde mackor sedan återvände jag till sängen med frukost och tidningen för en halvtimme som blev en timme i sängen haha. När jag vaknade låg jag nämligen ensam i sängen, gissa vart killen låg, mmh just det i soffan, och våran soffa är inte bekväm att sova i men älskar man soffor så gör man. Så jag fick sitta i sängen och se på tv, läsa tidningen och äta frukost istället. Men nu ska jag ta bussen ner på stan för att plugga med Sandra och sen på lunchen ska jag upp till sjukhuset för att hälsa på morfar en stund innan det blir mera plugg. Det blir dock inge träning idag, men i morgon får det bli ett pass för att starta denna vecka också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0