En bra tisdag!

Idag var jag svårt startad, ska bara upp till min bror och sitta på internet så det är nog därför. Kan aldrig i mitt liv tror att vi kommer sita i 3 timmar, utifall vi inte gör det hinner man ju fixa sig efteråt innan jag åker till skolan. Men om vi sitter till 12 måste jag direkt ta bussen. Det är inte lätt inte. Ska då iaf hoppa in i duschen sen får vi se hur det går.

Har en hel del planerat idag, ska först upp till Magnus och ha seminarium, sen till skolan och lämna in vaccinations pappern och hålla caroline i handen;P jobba med uppgift 7 fram tills 4, träffa de upptagna tjejerna på en fika kl 16, träna med Sandra kl 18,25. Idag blir det ett body combat pass, det ska bli riktigt skoj, har aldrig varit på ett men låter skoj!! Har föresten träningsvärk efter igår och jag tog det jätte lugnt pga min rygg, körde bara cykel, och styrketräning för rygg och axlar. Men träningsvärk det har jag, otränad AB kan man ju lugnt säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0