En gammal rygg

Idag har det inte varit en bra dag kan man ju lungt säga. Vaknade med ryggont, pluggade lite, gick en plågsam promenad till affären och sedan begav jag mig till skolan. Ringde farmor påvägen för att bjuda in henne till lite fika på onsdag! Väl i skolan gick det utför, om jag inte hade nog ont i ryggen redan så blev det inte bättre av att sitta ner i dessa bänkar kan man ju lugnt säga. Värken blev värre och värre, jag åt mer värktableter men inget hjälpte. Så till slut kunde jag inte konsentera mig för 5 öre pga värken. Så Richard fick helt enkelt hämta mig, kunde knappt gå, bil resan hem var hemsk och sen har jag legat på golvet med benen på en stol för att minimera smärtan. Satt på en stol och åt middag, gick en lite stund innan jag fick lägga mig igen. Nu har jag bäddat in mig i bäddmadrasen mot en vägg med kudde och täcke. Här sitter jag rätt skönt förutom att det är för hårt, ska nog testa att sova här i natt, tror sängen blir för mjuk för mig. Men jag är seriöst redan tröt på att vara gammal och jag har inte ens hunnit fyllt 22 än haha. I morgon kommer jag må toppen för då är det tvättstugen och MASSOR av plugg som gäller.

På kvällen ska min älskling jobba, tråkigt för mig, bra för honom. Han jobbar även på lördag så jag blir helt själv hela helgen, super tråkigt ju:( Men jag hittar nog på något, mamma har skickat över lite recept på goda kakor jag ska baka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0