En härlig helg!

Nu var det några dagar sen jag var inne såg jag, vad har jag pysslat med i helgen igentligen?
Fredagen som ni vet jobbade jag på skidspelen hela dagen, följde med pappa hem för att ha en mys kväll med dem! Vi åkte även till mormor och morfar påvägen hem för att handla lite mat åt dem och sen tog vi med pizza hem för att njuta tillsammans med lite vin! Vi slappade bara  soffan framför let´s dance! Mysigt att ligga i soffan med mamma för en gång skulle, vara otroligt länge sedan jag var där nu. Och de hade gjort jätte fint i huset sedan sist jag var hemma!!
Lördagen satt jag och mamma ute i solen i timmar, åt frukost, solande, pratade och försökte läsa lite men var så skönt att njuta av solen så blev inte en sida haha. Jag tog bussen hem vid halv tre för att göra mig i ordning inför kvällen som jag tillbringade med Elin och Karin eftersom Richard jobbade igen. Richard hade dock en kompis här som sov över, riktigt trevlig prick. Efter en trevlig kväll hos Elin begav vi oss emot krogen och det var en jätte trevlig kväll!!
Söndag var killarna bakis minst sagt, men dagen erbjuda åkterigen underbart väder så mamma kom och hämtade oss och vi åkte till skidspelen och satt i solen och bara myste!! En väldigt väldigt bra söndag el en väldigt bra helg i helhet! Hur trevligt som helst.

Så nu är jag redo för en vecka med tenta plugg, el två veckor med tenta plugg kanske man ska säga. två veckor kvar nu och nu ska det pluggas. Har ett seminarium i eftermiddag så pluggar inför det nu och i morgon ska jag lägga upp hela tenta plugget så jag har koll på läget. Började med det i går kväll, börjar få lite ordning på alla papper i min pärm. 8 uppgifter som ska pluggas in, el nej det är 7 uppgifter och några andra dokument!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0