En konstig morgon

Vilken morgon! Jag vaknade i panik och kollade på klockan, ni vet när man har känslan av att man sovit på tok för länge. Men jag viste ju att jag hade ställt klockan. Men icke, klockan var 8,30 jag skulle ju upp 8,00. Det konstiga var dock att när jag kom upp och kollade på klockan å¨datorn så var hon ju bara 07,30, hur sjutton kunde detta ske? Det visade sig att jag hade ställt klockan på 9 istället för 8 och efter att ha kollat på fröken ur visade det sig att min mobil har lekt rövare inatt och ställt om sig en timme. Jag skulle alltså ha fått en riktig sovmorgon idag om jag inte hade vaknat. Så blev väl uppe en halvtimme extra då, men konstigt nog är jag inte på lika dåligt humör som igår haha.

Tror klippning, present, bad, och färgning av håret gjorde susen, man borde skämma bort sig själv lite oftare, tror det hjälper mot dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0