En lugn söndag

Blev inte mycket vettigt gjort alls idag, men var iaf och hämtade posten, handlade och var en sväng på plantage. Richard köpte massor med frön och tillbehör så nu har han planterat massor, haha han är så söt. kommer nog bli jätte bra om det dyker upp något under jorden!! Jag köpte lite nya blomor, måste ha lite fint när farmor kommer på besök! Sen har jag bakat sista kaken så nu är iaf den delen kvar inför onsdagen, lite städning kvar bara men det ska jag nog hinna med i veckan.

I morgon blir det skolan, vi ska diskutera igenom allt vi har läst, se om vi har inte saker att bytta med varandra innan seminariumet på tisdag. Måste läsa en till bok i morgon eftermiddag och söka lite på nätet i morgon innan jag åker. Sen är det bara att börja läsa allt som ska läsas inför nästa uppgift och utan att man vet ordet av det så är det dags för tenta. Gäller att ligga i nu så man kan allt men det ska nog ordna sig på något sätt iaf!

Ska även ha fikaträff med tjejerna på tisdag eftermiddag, det kommer bli ett trevligt avbrott i allt plugg. Och i helgen är det ju skidspelen!! Det kommer bli skoj, ska se till att åka dit och kolla en dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0