En natt på golvet

Tog lite sovmorgon idag till kl 9, otroligt skönt. Har sovit på golvet i vardagsrummet inatt, hårt som sjutton men skönt för ryggen! Mår lite bättre idag, har lyckas tvättat 3 maskiner och klarade till och med av att hänga upp den. Inte ätit några värktableter idag så det är mycket posetivt. Har även pratat med Monica flera gången, vi hittar inte all info vi måste ha inför denna uppgift. Men nu har vi hittat den, dock i den enda boken jag inte har, men ska få låna den av henne på måndag så det kommer nog lösa sig fint!

Nu är det bara att sätta igång och plugga, har två kapitel jag ska läsa och leta mer fakta på internet, skriva ihop min syn på hälsa och ohälsa. Ska även försöka hitta på omvårdnarshandlingarna som jag inte har hittat än, en hel del att göra idag med andra ord så jag har inte tid att få mer ont i ryggen nu.

Fick även sms om jobb idag, de ville att jag skulle jobba natt i stans nattpatrull, aldrig varit där. Och eftersom min rygg mår som den gör och allt plugg jag måste hinna med i helgen finns det ingen tid för jobb just nu. Inga mera jobb före tentan, efter kanske jag kan ta något pass, men kommer nog inte bli mycket jobb denna termin alls. Men jag ska nog klara mig ekonomist iaf, finns sparade pengar och det är bättre att ta de än att jobba när jag känner att jag inte hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0