En slapp söndag

Har inte hänt mycket denna dag än så länge, sov till kl 12 och kom inte upp förens 1. så segstart kan man ju lugnt säga. Har stickat, sett på skidor, ätit frukost och bakat muffins. Jag har faktist lyckats sticka 2 hela rutor denna helg redan, bevis på att jag haft rätt tråkigt kanske haha. Har börjat med min tredje igår kväll innan jag somnade så kanske hinner göra en till innan denna dag är över haha.

Ska åka till gamla lägenheten och hämta lite post som tydligen ligger där, handla lite mera ägg så jag kan baka chockladrutor och sen blir det mera bakning som gäller, får nog även bli inte plugg senare, skulle kännas skönt så jag har kontroll på läget, känns ifs ganska bra just nu. En lugn och skön söndag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0