Familjedag!

Fick lite brottom när jag hade vaknat, låg och drog mig rätt länge utan att kolla på klockan. satt på lite kaffe och såg på tv. När jag väl kollade på klockan var hon redan 12, skulle ju till loppisen idag och hade en känsla av att de stängde kl 13,00 PANIK. Desutom ringde mamma när jag försökte dra på mig kläderna, de åkte precis ifrån Enviken och var påväg hem till oss. På en halvtimme skulle jag hinna till loppisen, storhandla och sen flytta in alla möbler i vardagsrummet igen, städa av hela lägenheten och duka. Alla förstår nog att jag inte han med allt detta, men fick tag i boken jag skulle ha på loppisen, hittade även 3 sjukt snygga burkar. Hoppade allt annat så vi skulle hinna flytta ut lite möbler ur köket så vi kunde äta vid köksbordet. Gick rätt bra och han damsuga av iaf, tur de har sett ett rörigt hem förr haha. Byrån står kvar i köket och tv fick Magnus hjälpa till med. Men nu ser det helt okej ut iaf, och pappa skrivade upp min älskade hylla! SÅÅ snyggt blev det är så himla nöjd!

Mamma tog även med en byrå, min kaffe servic och alla kort ifrån Indien! Härligt, servicen är gammal och ligger mig varmt om hjärtat, fått den av en person som betyder oerhört mycket för mig! Ska använda den väl, bättre att använda de än att de bara står, vist de kan gå sönder men det är bättre det. har kollat igenom alla kortet också! Åhh det var så underbart, så många minnen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0