FK

Det känns så konstigt att ha tidningen helt plötsligt, så hemtrevligt när man vaknar och tidningen ligger innan för dörren och väntar på, krypa upp i soffan med kaffe och FK. Tiden springer dock bara iväg när man börjar läsa och blädra men det är ju otroligt mysigt iaf. Första gången i mitt liv vi har tidning! Ändå satt jag kl på 20 min tidigare så jag skulle kunna sitta uppkrupen i soffan och läsa ett tag!

såg på värdet att det skulle börja snöa igen, jag vill verkligen inte ha snö nu. Vill ha vår och sol! Förhoppningsvis har se fel, det skulle jag gilla. Jag som tänkte ta en promenad hem ifrån skolan idag om det var fint härligt väder, men om det snöar och är allt har jag ju ingen lust alls. iofs kanske jag inte har så stor lust efter 8 timmar av föreläsningar heller el är skulle det vara sjukt skönt efter att ha suttit stilla så himla länge, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0