Födelsedagsfika!

Idag har det varit storstädning på schemat, har städat hela lägenheten, pysslat lite så det blev fint, dukat jätte fint med min servic som jag ärvt av morfar, gjort semlor och förberet fikat inför att mamma, pappa, farmor och Magnus skulle komma. Fikat var jätte trevligt, farmor tyckte vi hade det fint och det var jätte roligt att ha henne på besök! Jag fick en micro, pajform, mickro popcorn och underlägg till kastruller av mamma och pappa, av farmor fick jag en blommer, två jätte fina vaser att sätta de i, raggsockor, massa sytråd och en blomma hon själv planterat! Jätte tack för allt! Precis vad jag behövde och jag är jätte nöjd med dagen! Dock fyller jag inte år förens i morgon men då har jag rätt fullt upp ändå. Skola mellan 9-14,30, ska nog träffa Persson efter skolan och på kvällen ska jag träna. Så blev firande idag istället!

När de hade gett sig av tog jag en promenad till affären för att inhandla lite till middagen, blev en kycklinggryta med ris och sallad. Gjorde även iordning en sallad till morgondagens lunch, blir en räksallad. Såg sjukt god ut så ser fram emot morgondagen!

Nu är det snart dags för sängen! Förresten har fått in internet i lägenheten nu, sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0