Godmorgon!

Har precis satt på kaffe och ska nu njuta av en kopp i soffan framför nyhetsmorgon. Längtar, vågade inte dricka något igår så det ska bli riktigt gott! Vet ni vad det första jag hörde när jag vaknade var? Jo en traktor som gjorde något utanför mitt fönster, min tanke var "nej inte mera snö SNÄLL", blev lycklig och lättad när jag kollade ut och det var grusbilen, halt som sjutton men ett steg närmare våren iaf! 12 dagar tills jag fyller år och det ska börja smällta nu, det måste ju det. Förre året hade jag 30-35 plusgrader och strålande sol, det kan väl iaf ligga på 0 detta år, kan ju hålla tummarna iaf! Kan nog stå ut med att börja använda mitt underbara Indienparaply till och med!

Idag ska jag ner på stan och träffa tjejerna, vi ska dela upp basgruppen i två grupper och börja öva på redovisningen. Dela upp vem som ska säga vad, och öva in allt, öva, öva och öva. Det ska bli skoj! Men nu ska jag hämta kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0