Klarade uppgiften!!

Jag har varit jätte nervös hela dagen, men vår redovisning gick bra! Och vi fick alla godkännt så nu känns det jätte bra verkligen! Så nu är vi jätte glada och ska snart ses på stan för en öl, känns ju bra efter att ha jobbat med alkohol som ett folkhälsoproblem haha.

Min älskling kom och hämtade mig efter skolan! Han hade köpt en jätte snygg tavla som vi har satt upp i sovrummet! Så himla fint och han är för söt! Han hade även köpt en till present till mig! lite te ifrån min favi butik, ta och kaffehandeln, ett grönt som doftar underbart och ett örtte jag ska smaka ikväll! I påsen låg även världens finaste temugg, jätte stor, brun med stora färgglada blommor på!! min nya favorit kan jag lova! Min söta älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0