Måndag

Efter en givande dag med tjejerna är jag nu hemma och har tagit tag i disken, känns skönt att ha det gjort iaf. Nu sitter jag i soffan och försöker plugga, ska plugga in allt jag ska säga i morgon så jag kan det. Är faktist inte ett dugg nervös men det kanske jag borde vara, jag brukar vara som bäst när jag är lite nervös. Men det kanske jag blir så det räcker när vi väl ska gå in i rummet i morgon. Kl 13,00 gäller det, då är vi 3 små grupper som ska redovisa på 3 timmar, hoppas verkligen det går bra för oss. Vill få bra på detta arbetet när vi har lagt ner så himla mycket jobb på det.

Min kärlek är nu arbetslös igen, han har gjort klart kursen han har gått de senaste månaderna, hoppas på att han får jobb på Siba nu, det skulle vara toppen. Kanske han kan få lite bättre arbetstider också. Vi skulle verkligen behöva ha en till inkomst, nästa månad kommer jag inte få lön längre, utan bara studielån. Har iaf lyckas spara en del även om vi har flyttat och allt, så jag hoppas vi klara oss ett tag, annars måste jag börja jobba mera, men nu börjar det dra ihop sig inför tentan och nästa kurs kommer bli jobbig. Då kommer jag bli fyrkantid om ögonen av alla böker som ska läsas! Men det ska bli intressant, kommer inte ens börja tänka på nästa kurs innan jag har klarat denna tenta, nervöst.

Nu ska jag forsätta plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0