Mars

Helt sjukt vad tiden går fort, det är redan mars igen. Förre året denna tid hade min familj lämnat mig i Australien för några veckor sedan. Jag var tillbaka i Brisbane på jobbet igen och levde livet, hade flyttat in i en lägenhet tillsammans med världens underbaraste tjej! en tjej ifrån Holland som jag trivdes otroligt bra tillsammans med! Hade andra underbara vänner på hostelet och jobbet. Åkte ner till Surfers Paradise minst en natt i veckan och det var verkligen underbart! Underbara vänner och havet, havets bris! Skit vad jag saknar det kan jag lova, helt otroligt! Desutom hade jag min bästa födelsedag där för snart ett år sen! 16 och 17 mars kan vara de sjukaste dagarna jag alltid kommer komma ihåg. Erik Gossas landade i Brisbane strax före 12 slaget den 17 mars 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0