Min kropp vill inge mera idag

Det känns som om min hjärna ska brinna upp, har suttit instängda i biblioteket så länge nu och bara proppat hjärnan full med information så det får inte plats mera. Kom dit 20 min i nio, började leta böker till de andra kom vid nio. Sen satt vi där med vårt grupparbete till 3 när ingen orkade mera, helt slut var vi. Jag orkar inte tänka mera, el läsa el skriva. Tog bussen hem och nu ska jag hoppa i badet. har inte tagit mig innanför hallen än, kom in, sätt på vattnet i badkaret, tog upp min dator ur väskan och här sitter jag i hallen. Orkar inte resa på mig. Får krypa till badkaret och mysa ner mig i de varma vattnet! Mysigt

När jag kommer upp ifrån värmen har jag ett häfta på 32 sidor att läsa igen, kritesera, komentera och komma på frågor runt. I morgon har vi nämligen seminarium om det. Så det är bara att ladda om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0