Mysigt väder

Jag har haft en väldigt bra lördag hitils! Tog bussen ner på stan, kollade om Richard har fått parkeringsböter, men killen hade tur idag så jag betalade några timmar. Tog en promenad upp till Rusta för att fynda lite, dock fanns det inga fynd idag, inget alls faktist, sjukt tråkigt. Så jag promenerade ner igen i det underbara vädret, var helt sjukt skönt väder idag! Tog en vända på Myrorna och Åhlens innan Katarina kom ner och vi fikade en stund och tog en vända på stan. Hittade ett tidningställ jag letat efter ett tag, hittade även en väggkalender som jag och Richard ville ha. Hittade en perfekt för honom, inte alls lika rolig för mig men det är värt det. Blev en Rocky kalender och som jag trodde blev älsklingen jätte glad haha. Det var ju meningen så får vara nöjd!

Nu ska jag lata mig en stund innan jag sätter igång med allt som ska göras om något alls blir gjort vill säga haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0