Ny utmaning

Idag har jag slagit vad med min kärlek, denna gång ska jag få slut på mitt sockerberoende. Jag vill verkligen sluta äta godis och gärna komma i mina jeans igen, det skulle kännas toppen. Saknar mina favo jeans mer än någonsin! Så från och med idag är det slut med godis och allt där till, ska se till att komma iväg till gymmet iaf två gånger i veckan och börja laga mat igen, vi har slarvat som sjutton med matlagningen på senaste tiden. Dock har jag inte kommit på vad jag ska ha för belöning om jag klara det. Mitt första mål är att inte äta något godis till tentan den 1 april. Sedan får vi ta ett nytt mål där, lite tråkigt bara att Richard inte alls har något behov av allt socker.

Så mitt mål är att komma i mina jeans igen! Är trött på att gå i samma varje dag för att jag inte kommer i resten, tråkigt var ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0