Nytt golv! utan tjat

Mitt i allt plugg idag på morgonen ringde en golv gubbe ifrån kopparstaden till mig. De ville komma och slipa och lacka golvet i morgon, trodde faktist aldrig de skulle komma, jag har ju inte ens ringt och tjatat som jag tänkte. Var inte riktigt bered på att de skulle komma, trodde iaf att de skulle förvana oss så vi hade lite tid att utrymma vardagsrummet. Nu har vi ju faktist möbler här inne vilket vi inte hade första veckorna. Jag har inte rikigt tid med detta just nu eftersom jag har så otroligt mycket i skolan. Men Richard ringde min bror och han skulle komma och hjälpa Richard att flytta ut allt så jag hinner plugga klart det jag måste idag.

Jag har snart kommit igenom hela häftet, några blad kvar bara, sen ska jag komma på frågor och tänka/tycka lite om den inför morgondagens diskution! Kommer nog gå bra, är mest nervös över att sitta på forumet, teknik och jag är ingen bra kombination. Otroligt oteknisk är jag och det känns så himla konstigt att sitta där med kamera och mic, prata med alla andra på det sättet. Det är inget jag är van vid direkt, tycker bättre om att sitta och prata vanligt med folk haha. Men alla i min grupp iaf tycker ungefär samma som mig så vi får väl sitta tysta. Nej det kommer gå bra, man måste ju lära sig förr el senare iaf!

Nu blir det sista rycket, några sidor till bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0