Onsdag 2 mars

Golvkillen kom strax efter 7 men insåg att han hade glömt något så åkte på en gång igen, nu är han tillbaka och ska väl börja. Jag ska försöka komma in i mina byråar för att hittade lite kläder. Inte det lättaste när det står en stor soffa mitt framför men det får gå i 3 dagar nu. Ska ta en dusch och göra mig klar snart, sedan upp till Magnus och låna hans internet så jag kan ha seminarium. 9-10,30 ska vi sitta på nätet och diskutera strategi för sjuksköterskans hälsofränjande arbete! Sen ska jag ta bussen ner till stan, Martina hämtar upp mig och åker till skolan för att forsätta plugga igen. Efter skolan måste jag hem och sova en stund för inatt ska jag till Grycksbo och jobba. Hoppas att de tänkte vara här och måla golvet tidigt i morgon så jag kan få sova en stund sen, skulle ju kännas sjukt bra.

Men nu är det dags att kliva upp och ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0