Planer för framtiden

Blir så avundsjuk på Malin Persson när hon sitter och planerar in nästa resa. Känner verkligen att jag började plugga vid rätt tillfälle, var nöjd med min Australien resa, hade min kärlek och vi har blivit sambos. Men längtan smyger sig på ibland, har inte riktigt fått den krypande känslan än, specielt inte sen jag började plugga, något nytt varje dag. Men det börjar krypa lite nu, fick sån lust att bara dra med i sommar, men nu är jobb fixat och jag behöver pengarna. Men tankarna har börjat gått emot nästa sommar, tänk att bara skaffa jobb sista veckorna och dra ut en månad iaf, en månad av frihet, en månad av äventyr, något nytt och spännande. Mm visst låter det lockande, får se om min kärlek är med på saken, men kan ju iaf hoppas. Skönt skulle det vara och tanken är lika skön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0