pluggar

Idag känner jag mig mänsklig igen, vaknade strax innan 8 och förstod iaf varit jag befann mig haha. Sitter nera på stan och jobbar med vårt grupparbete, det går riktigt bra nu. Vi har skrivit klart allt så nu är det fin slippning kvar och inte förberedelse inför redovisningen. Sen är det bara hem och lära sig allt över helgen för på tisdag smäller det, då är det upp till bevis.

Vi har fått mysor i våran lägenhet, så himla vridrigt. Vi har kommit på att de kommer in i en springa nera vid listen, höll på och försökte få bort de igår men det verkade hjälpa. Måste ringa till kopparstaden och fråga vad de kan göra åt saken. Vill verkligen bli av med de, usch. Richard var dock glad över att vi fått våra första hus sjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0