Pluggdag med träning

Blev en promenad upp till skolan idag, missade bussen ifrån stan för andra bussen var sen, men det är ju himla skönt väder så det kvittar. Dock borde de satsa mer på att grusa gångvägarna, är sjukt halv överallt. Efter en stund i skolan fick man skjus ner på stan, gick till gymmet en vända, handlade lite frukt, möte upp Richard, beställde internet och nu är jag hemma och pluggar. Ska krypa upp i soffan med en kopp te och min bok nu, ett kapitel till ska iaf läsas idag. För i morgon är det seminarium och sen börjar uppgift 7 på en gång, har hittat lite böker om det så är bara att börja plöja en ny bok! Kommer bli toppen bra det. Onsdag får jag sitta hemma och plugga, så jag hinner fixa allt som ska fixas inför lilla kalaset.

Men nu blir det åter till plugget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0