Pluggdag

gick upp för att ha seminarium, dock kunde inte våran lärare vara med pga personliga själ. Det rann ut i sanden så jag gick ur, fick inte ut något utav det. Så nu blir det att plugga i stället se om jag lär mig något. Ska få ordning på alla papper så jag kan börja tenta plugga nästa veckan. Sen ska jag läsa klart kapitlerna och skriva klart om teoretikerna så jag har ju en hel del framför mig. Men kanske ska upp till skidspelen en sväng också, får se hur långt jag hinner innan det är dags.

I eftermiddag åker jag med pappa till Enviken för att ha en myskväll med mamma och pappa. Har inte varit i Enviken på jätte länge nu så ska bli skönt att komma hem. De har ju hunnit gjort om jätte mycket sedan sist jag var där så det ska bli himla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0